Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2007 15:03 - Още малко Амстердам!*
Автор: bros Категория: Туризъм   
Прочетен: 1394 Коментари: 1 Гласове:
0




 *  - така следва да се превежда първоначалното заглавие 

    ... И така, след, надявам се, относително изчерпателната вертикална подредба на веселбата в Ам-дам, мисля да се впусна в собствените си премеждия. Та, след първия пъб се зашматкахме по нощен Амстердам, оглеждайки се за подходящ купон, което ни отведе до "club Paradise",  в който се оказа, че има от всичко по много - купон, трева, бира на прилични цени и супер приятно реге на нормални децибели. На бара,  докато си лафех с мацката,  дето бачкаше, един маргинален типаж отдясно пожела да ме запознае с кучето си, много готин далматинец. Собственика, гърчево ингилизче, бело кат да беше брат"чед на Леголас,  междувременно се погрижи за бирата, а и, май, пафкахме по-късно, при Надя се върнах след има-няма 2 часа. Която, не че бе скучала, имаше си компания от двама мега весели афроамериканци, чийто външен вид подсказваше, че са преживели възхода на Hot chocolate и Boney M, но доброто им настроение не беше останало някъде там. По едно време единия извади ега ти пачката долари, напихме се као свини. Е, Надето се прави на дама, нейна си работа. Свикнах да не отказвам като черпят, щото еднократния отказ се възприема като "enough is enough". Интересно, че на другия ден ми разказваше, как същия
като ни изпращал, си харесал некъв недояден бургер в една кофа !!!

  Мевдувременно, поспал съм, после огладнях, по път щях са бия с некви нахални турци, стигнахме пред гарата (отварят я в 4.30) и съм заспал пак на една спирка от техния СКГТ. За щастие на Надя, не за дълго - техните ушеви, дето, иначе, никви ги нема по улиците, решили да ме будят. Bad idea! В такива състояния, левачката се събужда първа...Хубаво че са обръгнали на какво ли не тия ми ти ченгета... Надя много се обиди, отнело и към 1/2ч да ги убеди, че не съм преднамерено злонамерен :)

 Как да е! 4.30 е, в гарата, на топло!  Само дето Надя хвана нанякъде, аз пак заспах в едно кьоше, една идея по-ароматно от тия на долния етаж на централна гара. По едно време станах да търся девойката, която си беше намерила африканска компания и тия, май, ме напушиха непростимо :D
 Убаво че по някое време съмна, щото вече виждах като кучетата. Не щеш ли, Надя ме замъкна в един кофишоп, благодарение на което, пък,не помня, как пътувахме до Амстел и оттам към Гент.

 По пътя слязохме в Антверпен, после отидохме на гости на приятели в Брюж. Българи хора - чудесни, гостоприемни, нишшо не помня от нея вечер...


   3-ия път трябваше да летя от Амстердам с хипер абстрактните Бексеър. Остави се, брати, изтепах се от бяг: Гент-Брюксел-Амстердам-Утрехт-Лиеж...
Все пак, не съжалявам, че се случи да отида до любимия си град, макар и за една вечер.

 Този път, знаейки, че ще припадна некъде и току-виж съм изпуснал автобуса сутринта, си резервирах място в хостел (е, в конюшна, много ясно). На рецепцията момето ми даде ключето и ме упъти към втория етаж. Качих си се аз, отключих и тръгнах да си избирам легло. Добре, ама всичките заети, поради което си харесах най-оправеното и почнах да премествам нахвърляните там камера, бижута!!!, превръзки и т.н. инвентар на мацката.
Аха приключих и нахълтаха цяла банда бритски слътове и замръзнаха на вратата (а аз с чифт преизразходвани бикини в двата пръста)... :S

   Оказа се, че те са си 6-те в стая, а оная се объркала от рецепцията. Интересно, отключих си почти от раз. Както и да е, качих се на горния етаж и, интересно, едвам отключих. Как да е, имаше свободни легла, само в едното спеше някакво голо създание. Влязох да се изкъпя и таман приключих с душа, чука некой на вратата - управителя на хостела. Отначало беше много враждебен, но като чу чист Нидерландски веднага омекна. Дадох му ключа, да се убеди, че става и долу, и докато се натруфя, се беше върнал със хиляди извинения. Смигна ми, че тия кифли са се сдухали яко (били пресно напафкани), което много го израдвало, щото го смачквали през последните дни от капризи.
  От суматохата, малко след като си тръгна, момето се събуди и без ни най-малко свян стана да се облича. Туркиня, разкошно момиче! Учила мода в Милано, била на наркотуризъм, за сефте! Нейните приятелки щяха да дойдат на другия ден, та ме замоли да я водя при дрогата!
 Уф, ако знаех, какъв трън ще си забия в гъза с нея, нямаше и да я погледна... В първия кофишоп било задимено. Във втория нямало много избор, та в третия (за щастие продаваха и бира) седнахме и тя си поръча трева... Ааа, ама чок гъзарките не знаят да свиват, на мен явно нямаше доверие, та си поиска свита. Донесоха и бая конус - към 1,5г  чиста холандска бяла вдовица.
Бре, пална я (тогава бях спрял да пуша), поради което сама си правеше компания, а аз получих бирите и.. Еее, ама един път си дръпни, два пъти, айде, три кръгло, па спри! Тая се отнесе!!!... :D Почна да и танцува образа,
фана я клаустрата, айде навън! Добре, айде навън! Почнаха каналите да се приближават, да искат да я глътнат, на мен ми беше хем смешно, хем яко се издразних. В един момент аз се оказах виновен - завел съм я някъде да я надрусат, че видиш ли, да злоупотребят с нея, при което - Амаа, кифло, аре махай се оттук...Нее, не ме оставяй, не знам, какво става около мен, води ме да лягам...Е, ей го е хостела, един път наляво, един път надясно и си точно пред него...Нее, ще умра някъде...
  Абе, закарах я...Но,  за мега краткото разстояние, минахме покрай 2-три егаа ти клубовете, от един от тях се лееше възможно най-сладката музика за ухото ми - Алфа Блонди, не можах да се откопча... В хостела си имах едно шише вино и след като я паркирах тая, си го отворих и независимо, че в стаята препърдяваха и се надсвирваха два британски булдога. Не излязох, нямах настроение след глупостите на тая, Пелин...

  Винаги съм се чудил, дали постъпих првилно, да се погрижа за тая лигла, от която чух секви глупости, ако и да се заизвинява на сутринта. Надявам се скоро да се върна в Амстердам, да корегирам последната си вечер, без да се съобразявам с капризите на околните. Не знам, а вие какво бихте направили в такава ситуация?  


P.S. На другия ден ме върнаха отново в Белгия, та летях оттам. До последно не се знаеше, ще има ли самолет, така и не видех билет, на летището се калмирах с 5-6 леффета, в самолета (дойде все пак) се  донасветках с водка флирт с некви веселяци, а престоят  в България окончателно ме убеди, че си губя времето в Белгия!

   И кретениите почнаха отначало... :)



Тагове:   Амстердам,   още,   малко,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен -
10.07.2007 16:15
Как не ви е срам?!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bros
Категория: Други
Прочетен: 185253
Постинги: 65
Коментари: 98
Гласове: 649
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031