Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2007 15:03 - Ах, морето...!
Автор: bros Категория: Забавление   
Прочетен: 1044 Коментари: 1 Гласове:
0




  Като самостоятелно обособена природна зона, морето винаги е представлявало обект на любвеобилни усещания и чист детски порив от страна на цялото ми същество. Дори и сега, подгонил трийсетака,му се радвам като в ония първи години, когато и най-малката вълничка в габаритно отношение си е била за мен цяло цунами. Може би, някой ден същото това море ще ме прибере, заради безрасъдството с което се отдавам на неговите ласки, но за мен това ще е една красива, чиста смърт, без ужас от случващото се, а може би - просто едно сливане със синия безкрай... От дете гледам на него като на басейна на Господ, толкова е красиво, спокойно и чисто, че вляза ли в него, нерядко, направо се унасям...

  Също така, голямото удоволствие от спомените се крие не само в спокойната му синева, но и във всичко това, с което го асоциирам - топлина, веселба, хедонизъм... И, макар, последният  обичайно да ми е малко чужд, на морето се отпускам докрай - дали докато плувам, дали докато се веселя, играя волейбол, например, или си пия коктейла, чувствам се съвсем друг човек. Такъв, който не бърза за никъде, който не се сеща за милионите комари (и техния човешки вариант - комплексарите) наоколо, такъв, който е изтъкан от нишки, жадни само за удоволствия...

  По тази причина, с радост ще споделя с вас всичките си весели морски моменти от древността до днес. Поне тези, за които се сетя, де ;) !


Тагове:   морето,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tajnax - има някаква магия в него. . . да:)
25.08.2007 12:27
има някаква магия в него...да:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bros
Категория: Други
Прочетен: 185605
Постинги: 65
Коментари: 98
Гласове: 649
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930