Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2007 14:17 - Happy New Year, Varna!
Автор: bros Категория: Туризъм   
Прочетен: 980 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 09.12.2007 19:31




    Трябва да беше 98-а къмто 99-а, 29-и къмто 30-ий XXII... Доколкото ми е услужлива паметта, идеята беше да се ходи на "концерт" на Хипобир в читалище П. Берон, тогава клуб "Империал".  Жалко, че хубавата идея отпадна, но евала, че се случи така, че биде заменена от още по-свежа - а, именно, да караме нова година във Варна. Речено-сторено!

   Само дето инициаторът (демек, брат ми) се отказа в последния момент по причината, която 8 год. по-късно дефинирах като захващането с трите нокътчета. Но, това е друга тема и рискувам дамите сериозно да се обидят (или поне тези, които смятат, че мястото на гадженцата им е 30см вдясно), 
поради което просто ще упомена, че той, така или иначе, отпадна. Замалко да отпадна и аз, обаче, тъй като родителското тяло се оказа особено неразположено относно финансовия съпорт на алкохолното отдалечаване на  "незрелия" си 20-ина годишен отрок...  Добре, ама като чу идеята, сестра ми (гостуваше ни по нова година со зетя) само ме привика, ръгна ми нечовешка сума авоари в ръцете, и в следващия момент вече бях в 413 :)
  В него и се зазяпах в една готина мацка, Ели от Варна (както се разбра 1/2ч по-късно), щото само двамат си бехме у целия рейс. На гарата ме чакаха Хилари и Мурзила (хуевър хес ред привиъз сториз, дисевър нолс дат долз тву ар брадърз), от които се очакваше да са намерили коз, както и да са се погрижили за музиката. Да, ама не! Касетофона бил развален, та взели само касетки, а що касаело гангата - йок. Софийските дилърчета явно отдавна беха напълзели Боровец... Както и да е, вече във влака се разположихме удобно, едва ли не в цял вагон сами. Извадих една каширана от вкъщи ракия и като се почнахме с братята, ум да ти зайде. По едно време на входа на купето, гледам, застанало същото това одеско девойче и се куми ний ли сми по-страшни ил тоз, от чиито попълзновения се е отскубнало току-що. Хубаво, че се усмихвам подкупващо, стига да искам, спечелихме си чаровна компания. Хилари, разбира се, веднага налази, в което немаше лошо (иначе щеше да ни излезе име, че к"вито си бехме пиеници с Мурзи, комай време за подобни щения не ще да се намереше). ДОкато двете млади гълъбчета се усамотяваха нейде из влака, на вратата застана нов силует - едно Варненско скейтърче, ама как се казваше, от "де акъл да помня. Явно му станахме доста симпатични, както си пеехме с Му"зето на втората ракия, щото веднага изви глас в подкрепа на тим любим, единствен на света. Добре, ама попрегракнахме и се наложи да утихнем. Ега сейчас се са сети младежот, чи мъкни кас"тофон. Ама така ли, беее? Що не каза по-рано?!? АЙДЕЕ... нОефЕкс, Рйенцид, Алфа Блонди, бате Боби, Ману ти Чао аха беше извадил "нелегалката" от фурната, още пареше... И... да имаше и един коз, д"ее*а, хевън ис онто ди ъртх... Айде, трети силует на вратата - чайти би, ко ста"а?
  Още един варненец, с мешка - ясноо, метълче! Отначало, беше само тих и услужлив, после се пооткрехна, заговорихме се. Хареса му тази малко апокрифна за времето си музика и след 20 мин кретенията вече се вършеше от 4-има. Мийнуайл, гълъбетата са беха врънали, но си оставаха в своя си свят на воздишки и напъни, само чат-пат пускаха по некоя изчоплена сричка. И тогава като ми се допуши-и, ама истински... Ма, нема :( !!! Възневидях се, задето не се погрижих сам (по него време в кв. Гео Милев се явявахме едно от по-големите диспач депа, а ето че останах гола пушка наверх праздником).  Споделих мисли си тъжни с Мурзи. девойчето, верно на природата си (или от преживения коитус) разбра, че имало и като нададе един вой... от който ми ставаше още по-гадно... Включих най-благия си тон да и обясня житейската заблуда, но тя не схваща и не схваща. Чак след като превалих тембъра, осъзнах  че някой неистово ме дърпа за ръкава и ми сочи нещо... Кво? Кво мешката? Ъ, ъ... Бе, кажи с думи прости!?! Отвори, де!
Отварям аз и що да видя - с една дума "ДОГОРЕ" ! Бяха най-малко 4-5 кила, зряла, добре изсушена  МаригуаннА!!! Тогава беше моден израза "жива да не бях!", който пасва просто идеално в случая...



Тагове:   Happy,   Year,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bros
Категория: Други
Прочетен: 185258
Постинги: 65
Коментари: 98
Гласове: 649
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031