Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2008 16:12 - Размисли и страсти
Автор: bros Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3522 Коментари: 1 Гласове:
0





      Напоследък като никога, имам доволно много време да си мисля за това и онова. То, аз не преставам да си мисля, де, вродено ми е. Преди десетина години живеех като пти4ка Божия, не 4е и тогава не мислех, ама главно за приятелите си, за това какво можем да си при4иним с кофа лепило, торба марихуана или три литра наливна водка, за мацки си мислих много (и продължавам, де), за пътувания, за хубавото розАво, неясно бъдеще, за сдобиването с хубава музика и откриването на още много такава. Жалко, 4е търсех вина в средата, 4е не спортуваме толкова, колкото би ми се искало, та сега на стари години по4нах да пуфтя по смолянските сокаци за смех на тия с антерийките. Оба4е, пък сега ми идват такива яки мисли и идеи, а да не казвам, колко 4есто рева да се смея насън. Сякаш в главата ми има някой дето е и хуморист, и добър режисьор, а пък аз съм му любимия зрител. И много се старае за мен, като си помисля! ;)

  И така, почвам да вмъквам в блога си впе4атления, размисли, анализи, прояснения и пр. Тъй като просто знам, 4е някой ден ще пиша, ми трябва работно поле, за каквото си ме4тая от пубертет. По едно време мислех да си взема едно тефтер4е и да си записвам в него, ама ето, след 15 години още си нямам. Хаха, еба ти веселата дума - тефтер4е, също като гребен4е :):):)
  Мале, по4нал съм да изкукуригвам, но след време, пък, ще се смея! 
А-айде некое пар4е на Дан4ето Христова!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lyudmilslavchev2 - Супер!
28.01.2009 17:41
Момента с нананана на на нааааиииий е супер!
Или е майно, майно най нана ааааа!
Ще ти отива да си бек вокала, който да се провиква: Олеее! А в клипа да плющиш с морав плащ като тореадор пред искрящите от страст очи на Данчето.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bros
Категория: Други
Прочетен: 185583
Постинги: 65
Коментари: 98
Гласове: 649
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930